Strokovni sodelavec v kontrolingu

Strokovni sodelavec v kontrolingu

Imate močne analitične sposobnosti, izkušnje iz proizvodnega kontrolinga? Če je odgovor da, iščemo točno vas! Mednarodno proizvodno podjetje na delovnem mestu v sektorju financ išče odločnega in izkušenega sodelavca/ko, ki bo zadolžen za celoten sistem kontrolinga v podjetju.

Opis del:

  • Izvajanje operativnega in finančnega kontrolinga v proizvodnem podjetju
  • vzpostavitev sistema ključnih kazalnikov uspešnosti in izdelava metodologij za planiranje, poročanje, analiziranje
  • Pomoč vodstvu podjetja pri postavljanju ciljev (KPI) in pobud. Sprotno spremljanje njihove uspešnosti, analiziranje in pojasnjevanje odstopanja
  • Nenehno spremljanje stroškov, analiziranje trendov po kategorijah, dajanje predlogov za zmanjšanje stroškov in povečevanje stroškovne učinkovitosti
  • priprava poročil o poslovanju družbe, analiza odstopanj, predlaganje ukrepov ( analize zaključenih projektov, analize gibanja zalog, analize gibanja terjatev, CAPEX, zagotavljanje izračunov kot osnovo za odločitve.…)
  • pripravo tedenskih in mesečnih finančnih poročil za potrebe notranjih uporabnikov podjetja
  • poslovne analize pri povezanih podjetij in sodelovanje pri uvajanju kontrolinga v skupini podjetij
  • nadzor procesa knjiženja poslovnih dogodkov (plače, potni nalogi, računi, amortizacija, osnovna sredstev,…) za potrebe priprave analiz in poročil
  • ter ostala dela in opravila znotraj delovnega področja, navodili oziroma po nalogu nadrejenega


Pričakujemo:

  • Večletne izkušnje v mednarodnem proizvodnem podjetju na področju kontrolinga
  • Sposobnost razvoja in spremljanja, ocenjevanja in sporočanja izvajanja izbranih KPI-jev, podpiranja operativnih in naložbenih odločitev s finančno analizo in obrazložitvijo
  • Poznavanje sodobnih metod in orodij (uravnoteženi sistem kazalnikov, benchmarking, model ciljnih stroškov, poznavanje kalkulacij, razumevanje stroškovnih mest in nosilcev, ipd.)
  • napredno znanje MS Office ter povezovanje s podatkovnimi bazami za potrebe priprave poročil,
  • poznavanje PowerBI programa
  • dobro pogovorno znanje angleškega in srbo-hrvaškega jezika
  • poznavanje relevantne zakonodaje in predpisov, računovodskih strandardov (SRS in MSRP) in razumevanje računovodskih izkazov
  • analitične sposobnosti, logično razmišljanje, vztrajnost, natančnost, odgovornost, zanesljivost, samostojnost, praktična miselnost in izvedbene spretnosti, samoiniciativnost, visoka motiviranost za delo
  • sposobnost postavljanja prioritet in dobra organiziranost delovnega časa
  • lojalnost in pripadnost podjetju
  • vozniški izpit B kategorije


Nudimo:

  • zaposlitev za nedoločen čas s 6 mesečno poskusno dobo,
  • polni delovni čas,
  • delo v uspešnem in stabilnem podjetju,
  • urejeno delovno okolje,
  • redno plačilo, božičnica,
  • možnost strokovnega in osebnega razvoja
  • skrb za zdravje zaposlenih - organizirana brezplačna telovadba,
  • organizirani družabni dogodki s sodelavci nekajkrat letno
  • interna in eksterna izobraževanja
  • dnevno na voljo zdravi prigrizki.

Prijave zbiramo na naslov: tilen.jurgec@hermi.si

Naziv spletne strani

Hermi, d.o.o.

Trnoveljska cesta 15

3000 Celje

Slovenija